Translate

8 sep 2016

Generatie Z | Kun jij mij helpen?

Voor Nederlands hebben we de opdracht gekregen om een presentatie te houden over een onderwerp dat wij interessant vinden. Het is geen 'spreekbeurt' maar een echt onderzoek. We moeten ons er echt in verdiepen.


Ik heb gekozen voor ''Generatie Z en 'onze' communicatie''. Dit leek mij mooi aan te sluiten bij mijn studiekeuze, daarnaast is onze generatie is niet zomaar een generatie. Wij zijn de millennium kinderen!

In het kort

Generatie Z bestaat uit iedereen die geboren is tussen 1991 en heden. Beter gezegd, in 2020 is iedereen uit generatie Z tussen de 10 en 28 jaar.
Overal op het internet zijn artikelen te vinden over hoe generatie Z zou zijn en eruit zou zien, maar hoe krijg je een beter beeld dan door het zelf te onderzoeken?

Ik heb dus een enquête gemaakt over generatie Z. Ben je zelf tussen 1991 en 2005 geboren, en wil je mij helpen met mijn enquête? Stuur mij dan een berichtje! Het zou mij echt heel erg helpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3