Translate

8 aug 2014

Pinterest Hearts #1

Waarschijnlijk wist je het al, WannabeReporter heeft pinterest.
Ik heb al een aantal ongepinde plaatjes die ik wel heb geliked.
Dus mmij leek het leuk om al die plaatjes op een rijtje te zetten; en dat iedere week. Vandaag de eerste!


Blijf altijd proberen wat je het allerliefst wilt, alleen dan krijg je wat je het allerliefst wilt! 
Echt super leuk wat je allemaal met schelpen en ijzerdraad kunt doen.
Mmm, zwijmel. kwijl. oeeh lekker!
Zó schattig!
Wauw, kijk hoe magisch dit eruit ziet...
De sleutel tot wijsheid
Weer zo'n magische ketting.
......
......
Oh, ik heb zo'n zwakte voor oud uitziende dingen.
Wauw de kust van Ierland.
Hahaha, ik zou ddeze eigenlijk niet liken maar ik bleef gewoon lachen... Sorry!
HAhaha, zo'n hond wil ik!
Ik weet het niet, ik vind het wel wat hebben...
Een aantal  spreukjes, bekend!
Pure waarheid!
.....
Protect
Beautiful...
Aahw wat een wijsheid!
Hahaha, schattig.
Mooi!
Snail-mail
snail-mail


Dit was het dan voor vandaag, volgende week weer likes.
xx marit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3