Translate

1 aug 2014

Snail mail of snel app'je?

Even een kijkje terug in de tijd:

1) Oh moeder, een duif! We hebben een duif ontvangen! Das mieters!
2) Pap, mam, ik heb een brief ontvangen! Van wie zou het zijn? Gister kreeg ik er ook al een...
3) Oeeh, ik word gebeld!
4) Oké, ik heb een SMS'je gekregen. Ik zal even snel terug sms'en. Wel oppassen dat ik niet over mijn tegoed heen ga.
5) Tssss, heb jij nog steeds beltegoed!? Ik heb een abonnement...
Oke, wat is hier aan de hand? De revolutie der sociale media. Dat is er aan de hand.
Iedereen heeft wel iets aan media. Is het niet de bekende "social media", is het wel een mobieltje. De een is met internet, de ander niet. Met internet, heeft soms WhatsApp maar...
Is het niet veel leuker om een old school brief te krijgen. Of een ansichtkaart?  Ja toch! Ik, persoonlijk, vind het echt super om ineens een onverwachte (of verwachte)
brief op de deurmat te vinden. Of een lief mailtje, gewoon, zomaar.
Wat vindt jij leuker? Een App'je, brief, mail, of een sms'je? Laat het me weten in de comments!
X marit

1 opmerking:

  1. Ja! Daar ben ik het echt totaal mee eens, ik vind het vreemd dat er zoveel gegeven wordt om internet en niet om offline relaties...

    Hele fijne dag verder,
    Liefs anoniem

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3