Translate

13 feb 2014

Valentines Day #8

Morgen is het zover, Valentijns dag! Doe jij iets op die dag? Iets voor jouw geheime liefde? Of voor je beste vriend(in)? Voor je opa en/of oma? Of je ouders, of, wie dan ook? Stuur je een roos, laat je iets in de luidspreker op school inspreken, of stuur je een lief kaartje? Vandaag en morgen kun je hier kaartjes en spreuken vinden.
In deze post vind je 'all around the world!'.



Tja, altijd wel leuk Valentijns dag. Ik moet eerlijk bekennen dat ik er ook fanatiek aan meedoe.
Maar toch, iets klopt hier niet, liefde moet je toch altijd en met iedereen delen?!
Daarom heb ik iets bedacht, ja I know ik bedenk altijd weer iets nieuws.
Maar wat denken jullie van een foto challenge?
Iedere dag probeer je een foto van, die dag beschreven, woord te maken. Als je de foto dan hebt gemaakt kun je die naar mijn twitter of mijn mail (zie 'personal message') sturen. de challenge gaat vanaf 1 Maart in dus dat is de dag dat je je foto's in mag sturen.
het lijstje krijg je morgen. Doe je mee?
Laat het me weten!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3