Translate

2 feb 2014

Gewoon niet!

Vandaag lees je de tag 'Gewoon niet!'.
De tag gaat over dingen die ik totaal niet vind kunnen. Ik heb de tag bij teskuh gevonden.
Het kan zijn dat je het er totaal niet mee eens bent, maar iedereen heeft zo zijn eigen mening over alles.


Eten
Eeeehm, eigenlijk eet ik altijd wel wat de pot schaft.
Maar waar ik echt van gruwel, zijn (kippen) levertjes en mosselen.
Muziek
Eigenlijk hou ik van alle soorten muziek, en ja, zelfs hardstyle.
Maar soms heb je van die artiesten die dan net doen alsof ze een hele volle stem hebben, dit kan echt niet.
Kleding
Tegenwoordig lijkt het wel alsof je zoveel mogelijk van jezelf bloot moet geven, en in vind dat het iets speciaals moet blijven. Oké, bij sommige mensen staat het leuk, maar ik zou  het op die manier niet dragen. Nogmaals, ieder zijn eigen mening!
Geuren
Alle geuren qua parfum vind ik alles wel lekker, maar qua andere geuren; zweet en heel vettig haar.
Seizoen
Alle seizoenen hebben wel wat, maar waar ik echt niet tegen kan is als het in de herfst en winter heel erg regent en waait of sneeuwt en dat de sneeuw dan later bevriest. Dat voelt niet fijn, en het is totaal niet practisch. Want als je naar school fietst, of als je de post moet lopen, is het erg koud en loop je de rest van de dag zeik nat rond. Bah!
Zoetigheid
Oeeeh, yum. Alles wat zoet is, give it to me!
Maar van sommige dingen zoals bijvoorbeeld bepaalde hoestdrankjes of varkenskopjes(snoep), daar word ik echt misselijk van.
Youtube
In sommige (best veel) clipjes, dansen echt zó veel (bijna) naakte mensen, en oké, iedereen is naakt geboren, maar de bewegingen die dan gemaakt worden?! Daarbij komt dat het bijna altijd wel vrouwen.
Waar is dat voor nodig? Ik bedoel daarmee  niet dat er meer naakte mannen moeten komen, maar er moet gewoon niet zoveel naakt in clipjes. Het kan ook  op een andere manier leuk zijn: klik
McDonalds
Eigenlijk kom ik hier niet zo vaak, maar als ik er kom merk ik dat er altijd héél veel zout op de frietjes zit.
Personen
Allereerst pestkoppen, wat heeft het voor zin om iemands leven zuur te maken. Maar verder, sommige mensen, lopen anderen achter na. Iedereen heeft een mening, en iedereen hoort die van elkaar te accepteren. Dus je hoeft iemand niet na te apen, kom voor jezelf op!
Bekend persoon
Carlo en Irene. Ze doen altijd zó overdreven!
Party
Als je drinkt om er bij te horen, of coma zuipt. Gewoon niet!
Ouders
Op dit moment is erger ik me eigenlijk helemaal nergens aan.
Ik hoop dat je het leuk vond om te lezen. Als je het er totaal niet mee eens bent laat het me dan weten.


Wat vind jij totaal niet kunnen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3