Translate

31 jan 2014

Look at my life #1

Hoi, leuk dat je mijn eerste maandboek (?) bekijkt. Dit is sowieso ook de eerste keer dat ik iets doe met persoonlijke foto's, dus ik hoop dat het een beetje lukt en dat je het leuk vindt.

aaaahw!!! hoorde  heel Friesland waarschijnlijk deze maand. Excuses, dat was ik dus :$


Ik heb een heuse plagiaat (platiaat ;p) gevonden.


haha, ik kwam deze maand ook nog een aantal foto's tegen van mijn vorige blog: scoubidou pennen verkoop :D


jeej, BNN volgt mij sinds deze maand op twitter!


tja, ik draag dit soort jurkjes niet, maar ik vind ze wel leuk dus heb er een callage van gemaakt


altijd leuk om plaatjes te zoeken op 'We heart it' en ' tumblr'.

Verder heb ik niet zoveel plaatjes, maar nog wel een aantal woorden over!
Zo heb ik ongeveer 25 volger op twitter erbij en 5 op bloglovin': bedankt!
en ben ik jarig geweest (14jaar geworden).
En ben ik van een 8 op Frans gemiddeld naar een 9 gegaan! Jippie mij ;)

Ik hoop dat het een beetje gelukt is, volgende keer probeer ik met meer plaatjes.
Wat vond jij ervan? laat het me weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3