Translate

10 jan 2014

10 secrets

Misschien lees je mijn blog al wel een tijdje.
Maar je weet niet zo veel over mij. Hier lees je 10 secrets.

1. Ik heb (Nep) donker haar
2. Ik heb osgood schlatter (bot/pees ontsteking/vergroeing) wat
    inhhoud dat ik vier extra botten heb, haha.
3. Cito score was 547 :D
4. Ik ben een (nog eventjes) beugelbekkie...
5. ...en trotse brildrager
6. Ik streetdance 1 uurtje per week bij  een dansschool maar daar buiten oefen ik ook veel.
7. Ik heb een super schattige (klokkijkende) cavia en een lief, raar
    (*kuch*kuch* sorry mam) konijntje.
8. Ik ben op 17 Januari jarig  (volgende week vrijdag!!!)
9. Ik vind hertjes zooooooooooo über schattig :3
10. Het liefste krijg ik als cadeautje.... Gezelligheid, vrienden en knuffels. Geen geld, geen dure cadeautjes. Lekker basic!
Volgende keer een ask me anything. Wat wil je van mij weten? Laat het achter bij de opmerkingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thank you all for your lovely comment! You've made my day <3